We Care!

Zorgen voor en houden van!

In alle filialen wordt aan uw e-bike service en onderhoud verleend. Dat doen we zelfstandig en op afspraak. Alle reparaties worden volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd en met de juiste gereedschappen. Waar nodig houden we ruggespraak met de fabrikant.

Daarnaast proberen we altijd samen met u een zo comfortabel oplossing te verzorgen.

Denk aan:
  • Haal-en brengservice.
  • Reparaties op locatie, thuis of op het werk.
  • Pech onderweg services
  • Onderhoudscontracten
  • Service-abonnementen*
  • Ombouw en revisie werkzaamheden
  • Drive in Quick services, voor kleine ongemakken en bandenspanning
  • Onderhoud reminders
  • E- bike winterstalling
  • Accuconditie onderzoek

We gebruiken originele onderdelen volgens fabrieksspecificaties en hanteren vaste reparatieprijzen. U komt dus nooit voor verassingen te staan. Mochten we ontdekken dat een we onze offerte moeten overschrijden, dan nemen we eerst contact met u op voor overleg.

MVO ondernemen!
Door elektrisch te fietsen bent u al goed bezig met een kleine(re) ecologische voetafdruk.

In Rotterdam repareren wij ook gewone fietsen. Deze reparaties besteden wij uit aan een MVO - organisatie, Magis010. De fietsenwerkplaats op de Doelenstraat is een voorbeeld van hun dienstverlening. Iedereen blij.

Het service-abonnement*
zorgt ervoor dat uw fiets in goede conditie blijft. Hierdoor gaat de fiets langer mee en rijdt hij fijner.

Wat zit er in het service-abonnement?
Het service-abonnement geeft recht op een uitgebreide onderhoudsbeurt per jaar. Daarnaast zit er een pechpas bij waarmee u recht heeft op hulp onderweg in Nederland en Belgiƫ. Binnen een uur komt er een monteur naar u toe. Deze repareert uw fiets ter plekke of brengt u naar uw huis of naar een fietsenwinkel. U bepaalt wat er gebeurt. U betaalt alleen voor de gebruikte onderdelen en niets voor het arbeidsloon.

Voordelen van het service-abonnement
  • U krijgt bericht wanneer het tijd is voor het jaarlijkse onderhoud
  • Gegarandeerde hulp bij pech onderweg
  • Servicedesk voor alle vragen over uw fiets
  • Betaling in termijnen mogelijk
  • Uw fiets gaat langer mee
  • Extra beurten bij u thuis of op het werk zijn mogelijk

Hoe werkt het?
Na het in orde maken van het papierwerk kunt u gaan genieten van de voordelen. Als u pech onderweg heeft geeft u een belletje en binnen het uur staat er een monteur bij u.

Wat kost het?
Afhankelijk van het.type fiets, Interesse? Neem hier contact met ons op.